哈,表面還是毫不在乎...其實心中是在乎的
果然還是不忍心做到馬大組的管理方法
雖然自己無錯,但去鬧人去屌人,倒返轉頭比人嫌煩
這樣,有道理嗎?
好朋友,識左三年,係咁樣對自己朋友?我識錯人
我不會再做從前那個縮頭烏龜,朋友的錯,親人的錯而影響到其他人
我唔會再啞忍落去,我唔再係以前成日比人食住上個個「電車」
我要第一個企出來大大聲聲講:「做錯事,唔負責任就要自己承擔後果」
要Hea,無問題,星期一至二其中一日,望著你地來比人屌
在想如何令你地承擔的同時,也在想盡現有的解決方法
唯有暫時發信去總部望他們收到吧
唔出聲唔代表無怨言,唔出聲唔代表容忍到
我一直以來都忍著受人欺壓
我,忍來做甚麼?EQ高=可以比人欺壓?
對唔著,我唔會再比自己受委屈
|