雖然人的力量很渺小,明知有些事甚至是無法剋服,往往都會挑戰它
儘管他是成功是失敗,儘管他是多難剋服
有些人會把小題大做,有些人會把大題小做
有些人管他是甚麼大題小題,任人生事生非
香港地人情是冷是暖?小弟認為是冷,非常寒冷,冷得非常
上學途中,有個呀姐大叫救命,往聲線源頭一看,有人訓倒抽畜
一群看過發生甚麼事後就當作不關自己事的「學生」
仲要斯斯然咁行返學校
不會報警?我不信一群學生當中沒有一個沒有手提電話
呀姐話自己叫左幾個字無人理
幾個字,我好驚,幾個字可以有幾多學生經過或者望到?
幾個字之後我先同個同學經過,多管閒事報警,等埋個救護員來
幾個字,煮個飯比你食都仲得
衰口D都講句,如果個個人換轉係你老豆,或者其他親人
但又無人理,你會點?哂少少時間會死?
係,或者會好多人覺得唔關自己事,個個人同自己無關係
假若你日後倒下抽畜,每個人都這樣想,恭喜你,他們跟你一樣
如果繼續堅持這樣想的人,我會覺得個個人:「畜牲不如」
|