好多功課,望下個鐘,家陣差唔多經係零晨一點鐘
終於做哂所有數學功課
英文作文,中文作文,企業、生物、通識功課呢?噢...我仲未做哂
可能真係要一日先清到一科
食完飯去銀行趕住入數,比班師奶排住左成條龍,驚趕唔切返去,無入到數
放學諗住再去入數,五點跑過去,岩岩好見到佢鎖起左度門
好有衝動走過去頂起度門撞入去......
生物真係愈來愈唔知佢講乜,第一次會聽書聽到好似聽火星文咁
今個星期我就返去背鬼哂佢,唔想小測都要做人地的踏腳石
企業真係好白痴,計個數明明係話間公司賺多左錢
都可以話佢賺得唔夠多,話佢盈利差左OMG
我真係愈來愈唔識讀書
小測計下計下,見到條題目唔對路,第一題同第二條答的予盾左,懷疑出錯題
派返個時講返,係就係出錯,但點知做左的人就有分,唔做就無分,真係中左伏
本身又話個題唔計分,後尾又用返原先個分改,真係WTF,仲要比人話我低分好唔店
我諗我真係讀緊屎片
數學呢一科反而令到我有滿足感,計下計諗下諗下,對返個答案
會有種「Oh!YES!我計岩左!」的痛快感覺
忙裡偷閒,過來打下blog,訓教,又一日
真係四面楚歌,一去補課就成班「唉~啊~嗚~」
放左都係去返樓下個私人會所溫書做功課算,耳根清靜,又有冷氣
未沖涼...洗過臉就去訓,希望聽日唔好遲到
|