今日諗住過MAUCA 的威尼斯 玩
但系 爆朋牙
所以 依家去食左野先
............................
最後我 地都系去左 威尼斯
果度好令好童話的 - beati'
果度有個天mok' 日頭的天mok ' now is night*
有一邊未起好 太趕開MOK了
冇水 的河
有水 的河
系時候睇睇ROOM啦 ' TOILE
其他po吾到 == 最後!
果度好大 成個迷宮,咁 行死人'
同埋果度 D冷氣凍死人 好似東天冇 著參咁