| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 10 日 星期日
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
| 愛-00-表妹 |

MEI*KI豬-00-要入4個禮拜><鳴鳴
你地多啲寫信比佢啦!!*想知地址問我la*
from*FROG

|
| 刊登時間︰2006-09-10 02:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 8 日 星期五
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
最後1日 =0='  |
最後1日喇,,上左3樓!!* 同蘇屎1齊..*
之後佢走左lu,,, 上公廁..見到家姐 - 0靚妹=]*
同亞塋..* ^^ 之後..有人係到食白粉>0<"
傻嫁..驚到我地8條女走..哈哈x10000
泉哥俾左包k我...* 大頭狗又成晚係B房..*
唉..到散場..)) 大頭狗出黎喇..,,佢問我
去邊..我先同佢講..>0<" 唉..****
佢仲問我點解唔1早同佢講..哈哈!!*傻..'
劉嘉樂sd左個信息黎..算佢有心喇..*
同大頭狗傾電話..!!*** 4個星期後見. |
| 刊登時間︰2006-09-08 07:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 8 日 星期五
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
喊...  |
唉..* 咁快出返黎都有1年喇!!*
又會入返去既-0-'* 傷心呀呀呀'
無耐呀,,又行返之前條路..=]*
仲要入幾多次呀?!入左4次喇..*
唉 >0<" 好唔捨得我D好姊妹>0<"
希望..4個星期之後可以出返黎喇!!!
蛙 - 珊 - 丸 - 維 - 糖 =]* 0靚妹家姐 -亞塋 - 趴地姐姐●● 噴泉 - 小包 - siu - 橙 =]*

T0" 愛人' kit
好唔捨得您呀..衰人!!!*唉 - *
要您唔溝女就好難嫁喇可!?*
口講話唔會唔會..* 唉...*
您話我出返黎有個 Lv 嫁..*哈哈
I love u 呀..* 今日同您sms..高興!!
我有好多線人嫁.....* 啜啜 |
| 刊登時間︰2006-09-08 01:28 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 7 日 星期四
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
嘩嘩..累!!  |
蒲完..2日冇訓..* 係青蛙家..*
落左m記搵miss傾計..!!!!!***
之後亞倫黎左車我地..))***
之後去買野,,*跟住..蘇屎黎左
Miss,,*之後..本身同佢睇戲..
但之後..都係去左唱kkkk>>>>**
好笑..* 好開心呀我..* I love u..*
之後..出左mk..去左搵大賢=]kkkkk
coke..*之後..上左3樓..))*入左E房'*
好耐冇見既肥勤都係到..^^^^^^^^^*
KKKK..之後好大..係到ON999..
蘇屎笑我>0<" 唔開心..哈哈!!!*之後
同1休傾..9唔搭8..*朝早又唔知乜..*
冇喇喇又咩丸..)) 跳嫁..* 同蘇男朋友..
SMS.. 唔開心..又問心..唔想入去,.>0<" |
| 刊登時間︰2006-09-07 04:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 6 日 星期三
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
9唔搭8))*  |
上左3樓..可樂 N kkkk* 之後嘈交..
噴泉媽又黎左-0-.又煩到佢,,***
個個仆街叫噴泉媽做泉媽囉@@"
好撚fd咩...屌您老味=0="
之後同0靚妹家姐..sd信息!!*啜 |
| 刊登時間︰2006-09-07 04:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 56 | »
|