今日∼∼我on msn 個時∼ar 林xx(相信你都知係邊個啦) 因為我發燒∼所以係msn到打左發燒中lee個做名
咁林xx 上線∼佢問我你sick 呀?既中文(我唔識打)我話係∼個時我個心有小小後悔∼係咪唔應該嬲佢呢?
搞到我好煩∼唔知點好∼∼好亂∼加上sick 左∼∼真係唔知點好∼∼你地幫念下點啦∼∼唔好叫我say sor∼∼
因為我咁樣會cry∼仲要親口先有意思ga ma∼唔知arrrrrrrrrrrrrrr
~~~~死左去算啦都係∼∼∼唔好以為我唔敢ar∼我咩都做得出ga~~~~~~