| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 12 日 星期一  |
| 大匯操..... |
分類: 未分類 |
尋日因為太攰啦,所以冇打到BLOG
講返到大匯操
尋日晨早5點幾要起身
然後打電話叫佢地起身...
6點半坐的士去總會,好準時咁6點九到左
跟著一直係咁般野,成朝好似都未停過咁..
連中午飯都係度食
但係下午因為落雨,所以取消左= ='
於是我地後勤又係咁汁野返總會
汁到成隻狗咁,全身濕曬,但係見到有個人,唉~
返到屋企10點幾,攰到媽媽都唔認得
於是決定唔做功課就訓覺啦^^
|
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
| 2009-10-04 |
分類: 未分類 |
今朝早6點幾起身,即刻打電話比d隊員叫佢地起身
7點半就去到工人球場,頭個半個鐘都叫做有野做ge
但係之後係度hea左3個鐘,坐係度睇佢地操 = ='
1點搞掂曬d野,就同左15旅去小泉居食野
跟著幫祺攞d野,佢上左黎我屋企整野
換3出去同15旅去swim,正~
swim 完打陣機就屋企做功課啦.... |
2009 年 9 月 28 日 星期一  |
| 2009-09-28 |
分類: 未分類 |
好耐都冇打過blog啦....
尋晚諗住打架啦,但係攰得制訓著左,so冇打到...
講返尋日朝個大會操,一早6點幾起身,7點就出門口
去到工人球場岩岩好7點半,冇遲到^ ^
今年第一年做大會操後勤,做隊長,希望可以做得好啦
8點幾做曬d野,基本上已經冇野做啦
於是係度hea左3個鐘....
但係見到15旅操成咁,唉!
去完大會操,去左小泉居食野
返到屋企一陣,去佳景打左陣機,又返左屋企
返到屋企7點幾,玩左一陣電腦,8點幾訓著左,
訓到今朝5點起身做功課同溫習
但係今日果兩科都係唔識,
唉唉唉!!! |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 14 | »
|