| «‹ July 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2008-07-12 |
分類: 未分類 |
今日牙妹同左我去電髮
坐左5個鐘
坐到腳都累埋
同之前未電分別好大
今日好釆有牙妹陪我
唔係我實悶死了
哈哈哈哈^v^"
|
網主回覆
唔會啦
我上星期六電
到宜家d頭髮仲係咁!!
沒變到!!! Posted at 2008-07-15 09:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|