| «‹ July 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008-08-14  |
分類: 未分類 |
今日瑾黎左出景度改野
我記得佢1點幾就黎度
個時我仲岩岩係大家樂食緊野
佢沒啦啦打電話黎
話已經係M記門口
我就叫佢入黎搵我先
佢就應該等左我幾分鐘姐
唔算耐......= ="
食完就去改啦!!!
個師傅話一係今日4點-50點攞
一係就聽日攞....
最後都係今日攞啦!!!
同佢係社區中心等到3點幾.....
悶死!!!!!!!
4點幾到啦!!!!
佢就走左啦!!
我就緊係番屋企啦!!
番到屋企...
屋企開左冷氣......
本於牙媽話落惠康既
之後佢又係度訓訓訓
搞到我等到5點幾先落得街!!!! -V-
6點幾7點先到屋企
累到累死我!!= ="
|
|
|
認同丸的說法~ 瑾要去出景(境)咩~~ re丸:你不嬲都係問題少女
|
|
|
mdw 於 2008-08-14 11:20 PM 發表:
你係咪打錯字...
「出景」唔係應該係「山景」喵?
同埋,,,
瑾點解會去山景改野既?
我好似好多問題咁添...
化身「問題少女」...=]
|
|