| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 23 日 星期二  |
| 2008-09-23 |
分類: 未分類 |
終於可以打番qooza囉!!!呵呵呵呵!!
好耐都沒打過!!!
睇下今日想打咩先....
牙....諗到
真係畀學校玩死....
又話我地3A今日同4D打
朝早番到學校睇多次,睇下我有冇睇錯
點知係聽日先打....
又唔一早講喎
搞到我帶左P.E 3先黎話今日唔洗打.....
攞黎攞去....
手到累!!!
都係個句....
{畀學校玩死} = =""
|
|
|
nutkay 於 2008-10-04 07:54 PM 發表:
cmcmcmcm`
|
網主回覆
thx
by:家姐!!=] Posted at 2008-10-05 03:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
靚女你好哦!!! Posted at 2008-10-05 02:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx哦
Posted at 2008-10-05 03:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|