| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 7 日 星期五  |
| 2008-11-07 |
分類: 未分類 |
琴日係大旅行
去到大棠....
行好遠先到個燒烤場...
透左勁耐先透到個盧
又超多蜜蜂喎!!
嚇都嚇親死!!!
唔小心整嬲左婷...
不過最後佢都沒嬲我...
SOR牙!!!
1點..
玩集體GAMES
勁無聊!
MISS呂同周SIR係咪唔知個陣勁曬
我地又正在缺水中!!
玩足成個鐘囉!!
頂頂頂頂!!!
回程時訓著左!
番到屋企超攰,,,,
但係琴日係我爸生日
所以出街食飯....
好攰但都要同DAD慶祝生日!!55
今日就去左睇戲...
去睇HIGH SCHOOL 3
超好睇囉!!
開心的一天!!=]
|
網主回覆
係超好睇!!! Posted at 2008-11-12 06:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝!! Posted at 2008-11-11 05:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=]=] Posted at 2008-11-09 08:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wa1024 於 2008-11-09 04:32 PM 發表:
個日我都玩得好開心牙=] 呵呵..=]
|
網主回覆
me2牙....
不過就好多蜜蜂...
好驚哦@~~@ Posted at 2008-11-09 08:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我同出面D FD去睇戲牙....
你唔嬲我啦!! Posted at 2008-11-09 04:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|