| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-11-24 |
分類: 未分類 |
今朝又同盧去m記食早餐
地理x2:宜家講既課題好悶
想訓又訓唔到
想聽書但係又想訓
慘~~~~
中文:講論君子
悶~~~
小息:訓~~~
訓到咁上下
上左4C
問bio測d咩
班主任課:睇片
都幾好睇=]
中文:做listening test
我有73/100
算係咁啦
bio:test
so easy=]
英文:講左幾句就落堂
一個字:快~~~
lunch:同盧去左桃源島
reading:訓~~~
數學:好勤力咁做數
英文:講作文
放左學睇班籃
我地班得第三咋
不過好過沒
睇完同盧一齊走
佢送我番屋企=]
|
網主回覆
拜拜
Posted at 2009-11-26 07:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
做咩?
Posted at 2009-11-25 08:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wa1024 於 2009-11-24 10:01 PM 發表:
comment! 好耐冇撞過你喇 xD 聖誕搵日出黎玩 ; )
|
網主回覆
好牙=]
Posted at 2009-11-24 10:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
夠
Posted at 2009-11-24 09:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|