溴溴的無聊日誌
MEWINGME
暱稱: 溴溴
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-23
2010-04-14
2010-02-14
2010-01-14
2010-01-05
文章分類
全部 (267)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 267
留言總數: 769
今日人氣: 11
累積人氣: 6769
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 27 日  星期五   晴天


2008-06-27 分類: 未分類

今日係第二日對卷

英文果然係唔合格

唉...真係估中左

不過好釆maths合格

希望可以係其他科度攞番d分啦

我今次睇好中史喎

因為我今次真係俾左好多心機去溫

考中史個日

做個份卷個時

題題都識

係唔識兩條填充題

不過唔知d答案岩唔岩

合格就一定嫁啦

高分就唔知???






訪客留言 (返回 MEWINGME 的日誌)


mdw 於 2008-06-27 10:18 PM 發表:
我通常考試都會預計自己口岩口岩好合格`

bCz 收到分卷之後會好 HaPi,,,

雖然未必一定係高分*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

雖然唔係高分
但只要合格就得
Posted at 2008-06-28 05:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chan720 於 2008-06-27 08:12 PM 發表:
唔好太高估自己(雖然今次真係好易)
古語有云:希望愈大,失望愈大..xP
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知道啦
Posted at 2008-06-28 05:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]