| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-07-01  |
分類: 未分類 |
今日本於落街剪頭髮
點知全妹咩番定唔知放大假
佢已經有幾日唔見人
沒得剪頭髮就同2個妹去屯市
行黎行去.....
悶死!!!!
最後都係番黎山景
係7仔度傾左好耐
到6點幾先肯走
總係覺得7仔d燒賣好好味!!!
|
|
|
nutkay 於 2008-07-02 06:54 PM 發表:
我又來cm了-v-+ 嘿... 我要珍寶珠牙\3/!
|
網主回覆
落去buy囉
$1.5姐!!! Posted at 2008-07-05 08:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔好叫得我咁老!!! Posted at 2008-07-05 08:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mdw 於 2008-07-01 10:11 PM 發表:
CM fOr U﹗
|
網主回覆
thx~~~ Posted at 2008-07-05 08:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|