!;;}可 不 可 合 力 延 續 這 故 事* 延 續 這 片 愛 意 一 生 兩 相 依 `
MEiiiii318
暱稱: ______E尾*}}
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2007-05-31
2007-05-20
2007-05-16
2007-05-15
2007-05-13
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
譚=]
Brian=]
文=]
明=]
林=]
恆=]
俊=]
洪=]
茵=]
莫=]
婷=]
媛=]
晴=]
詠=]
紫=]
塋=]
粱=]
嘉=]
賢=]
蔣=]
2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天
 

2007-05-09

好耐冇打日記啦'
系時候 又要交代 下最近發生過D咩 '
近排 咩運 刀大趺
小喇叭 !!
D n0R 野多到數NG 晒 *)
旦系 有樣野好開心 -\/-
就系依家一星期三日
刀可以 見反以前條仔 ''
ha-3-'

哩几日 刀冇得 上中文
陳sir 個 腎有事*
唉 ''
ng知佢依家點呢

講下金日啦 ''
見甘耐 冇打日記 ''
金日 刀ng算好多n0r 野 -.-
頭2堂 英文
講project ''
玩多過做 - -
之後 maths '
頭個几個字
畫書之後傾計=]
小息 ''
跟住 音樂 電腦
音樂 MS NG 冇返 ''
叫個ah 嬸黎代''
ha '
仙女下凡 =]
好令女的 'xd =]
不斷 系到話我地班ng乘 '
收皮啦 ''''
好出奇咩 ?! - -

電腦
未開始 '' 有几條友就 比人屌 =]
ha ' 抵死 !
有報應 =]

lunch '

歷文*2
發夢 + 話劇 ;;
中文 ''
一個ah 嬸教 -}*
冇人聽 ''
勁搞gag 成班 =]

放學 '''
D.T =]
ha '
見到樣勁好笑既野
就系 ''' ng 講啦 =]

跟住去m記 ''
小喇叭 '
黑到卑 '
比我見到 某几位先生'
屎忽 !!
諗住走;;
小林佢地又話留系到 ''''
我屌*)
我條橡筋 丫 ''仆街 !!
一日換一條 ''
小你丫 '''

妖 ..
提起刀把鬼火 ''
刀ng知你地班友 咩撚野事 *)
刀算我忍得你地耐 ''
證明 左我一開學憎{你} 系岩 '''''
旦依家就成班友刀甘乞 我憎 *
正一p街 ;;;;






 

刊登時間:2007-05-09 10:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 5 月 3 日  星期四   晴天
 

2007-05-03

我  小`小`小`
金日 勁黑仔'''
本來 刀冇諗住打日記*
旦系因為 一條p街 '''
搞到我勁火 ..
要破例 *

金日成日 上堂刀冇咩特別
週會有社制問答比賽*)
綠社win 左=[

英文堂- unseen dictation* ng識 - -
小息'''''
地理派反text '
failed 左=]
不過 刀遇左架啦
科學 又系搞下gag 聽下書甘啦''
lunch *
冇* 傾下計 打下波''
宗教 背金句-\/-
應該 pass 既-}
2堂中文 ''
陳SIR ng知死左去邊
ng 洗上=]
0nly 作文*

ng 講啦 ''
入正題''''
放學* M記;;;
本來刀好好地地
之後 個死薯頭黎 系到傾計
傾傾下系到串 小林''
之後 瞭到人把火*
小林 NG撚据佢米拎水淋佢'''
點知個死薯頭走
死X山仲要系到幫佢 '''
頂佢丫;;
搞到小林 淋到個男人
X山'' 薯頭 '' 小林就走左出去 *

跟住個男人NG鋸
系到問你地咩學校
冇人答''
之後 又問 {你地咩學校丫?}
系人刀NG答啦 ''''
入題啦 *
跟住系到鬧 ''
仲要0NLY 鬧我一個先仆街'''
男;;你讀咩學校? 甘冇禮貌 ''用水淋 人刀NG SAY S0RRY '
我;;關我咩事'''
之後
男;; 我NG 理你* 你快D 叫反佢入黎 '' N場1我報警
我;; 佢米入緊10r ''''
點知小林 仲系出面ng知做咩 ''ng入黎 *
佢話 ;; 你快ng快d 叫丫 ''
之後突然 殺出條友 '' 叫個條友幫佢報警-.-'
我 冇出過聲 ''
之後 叫左個經理出黎 *
男;; 你就系經理 啦'' ?! 幫我報警 ''''
我心諗你報米報10r '' 又ng關我事
之後 小林返黎 '' 個男系到 同小林講
你ng 同人地 ''同埋同我say s0rry '我就報警*
跟住 小林講左'''

唉,,
好乞人憎'''
冇啦啦比人屌*}
仲要 系甘多面前
n0r 撚死'''

聽日 ng人返學啦
自己 一戈*
米煩!


刊登時間:2007-05-03 07:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 5 月 1 日  星期二   晴天
 

2007-05-01

金日同ah嘉*巴基行街`
ha=]
我地去左影相相唷`
之後見到亞欣佢地*
冇咩點`只系笑左笑''''
跟住亞妍call`
話一齊行=]

跟住亞盈一齊行`
佢要生禮物比f.3 個個葉星*
我地去左idc 睇'''
比我見到ENGLAND=]

成個紅十甘 *XD '

跟住上3樓睇生日禮物
甘岩睇睇下野*
巴基 有野買`
旦發覺自己ng見左銀包 -}*
甘我地米陪佢同 影相相個到揾反囉*
點知冇`
裹面又生份證`又八達通`
甘佢米話報失10r *}

ha*
系我甘大個女打三條九=]
旦ng系我出聲-.-'
條友叫我地去警署 -.-
ng識去`
住左甘耐刀ng識*
飛的!!
個死人的士佬`
系到串..串..串..
小喇叭``

去到左*
好開心丫;;
第一次去架咋=]

好開心`開心`開心`開心`開心`開心`開心`開心`=]]]

報完失之後揾反佢地-.-'
影左個警徵留念=]

佢地去左I-KINDS -.-
我地行去揾佢地
亞盈佢痴緊 一D好微細既野系份生日禮物到-3-'
好細心唷=]

之後去左玩具部'''
睇....>.<


好衰丫'''
遮住左個男既t3t'
行行下見到一d 好得意既亞屎=]




跟住同佢地一齊去新墟*
ha''
佢地等 系巴倫紐到等葉星-}
佢地2佢地等*
我同巴基''ah嘉
系到睇下有咩戲睇''''
囍囍囍!!
有套戲勁好笑
搞乜鬼大制作=]]

個男人笑死我*
{{莊假狗}}的 !!
=]]]xd '

7點到走了 =]






刊登時間:2007-05-02 12:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 4 月 30 日  星期一   晴天
 

2007-04-30

金日全方位*}
0nly 同ah嘉,,巴基 一齊返`
旦同ah 嘉等巴基 等到搭10刀ng見人*
所以走先`

返到去`
ng洗集隊=]
哈^^
上課室*
個個雞仔聲又系 到
講故仔`
不過 好感動=____='

之後 全部f.1 去SAC
聽個 個熊熊 講野*
悶死!!
旦有淫刷 系後面搞gap`
笑死我*}
個几鍾之後 先有小息*

小息完左`
返上課室*
做個d 畫劇甘既野`
小喇叭!!
好無聊 丫`

lunch *
同ETB 一齊`
好得意丫佢``
之後 又集隊``

我小_____ 依世人至憎!!
跟住又去SAC*)
睇TV*
發覺自己 好幸福!!XD=]

睇左一個鍾
又上課室`討論*
悶到抽筋'''''
搭八講晒*
旦個盧鑑榮 先生
又罰留堂*
佢爸爸唷*
几經辛苦 先到4點..

4:00 放左
同ah嘉..巴基..小林..杜..丸..祖..ETB..
ha`
巴基 同ETB 坐-\/- 丸同祖坐-\/-
好SWEET SWEET 唷=]]
玩到 5點到*
去老鼠洲個公園
ha*
嚇到小林佢死甘-33-
跟住冇啦啦 比人瞭`
即閃!!
見冇咩野做
佢地話去聖廟`
ha;;
第一條 路冇咩*
第二條路 竟然行到入去*}
不過我好驚驚'''
所以溝左!!
得巴基 同祖*

跟住巴基 落到黎 話我溝''''
我小你啦*}
玩時玩丫'''
知ng知咩系[[停]]
咩系[[適可而止]]丫?!
ng識查下字典啦
鬧左我2..3次啦*
火刀黎丫'''''
我 搭車 ng講野*}
就系ng 鋸 你依樣''
你地影相我ng影*
刀系因為你哩樣丫''''''

話我淆?!
到最後 你有冇上到去?!
入埋去丫?!

我ng 去*刀系為你好'''
你有咩事 邊個負責?!
你依家 {吊} 反轉 話我淆*
你媽媽!!

仲有*
       某人 話過 請珍寶珠!超-}
                  最後 刀冇* } 星期3 冇 就打你個 名出黎架啦 =]


 

刊登時間:2007-04-30 08:04 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天
 

2007-04-29

打反琴日既日記先*
同某嘈完1日'''
有人認低威-3-
SAY s0r''''
話佢表弟 想去喎;;
仲話咩 忘記一切*]
我挑!!
講真講句'''
say s0r 我刀得啦
系睇下有冇誠意 架姐...

2:00 到去小欖-\/-'
燒丫''燒*燒丫'''燒*=]
之後成班女仔出左去玩-3-'
放風箏哇=]






HA*
睇下巴基*几搞笑=]
之後仲不斷同ETB*影相-}
佢好得意丫=]








真系好鬼`好鬼`好鬼`好鬼`好鬼`好鬼`好鬼`好鬼`好鬼`好鬼` cute 丫=]]

跟住返反入去燒野食''
炭燒面包=]


哈哈^^
笑死我=]

一燒''燒到九點几*
佢地就燒到8到到*
講真`某`某`某`某`某`某`某`某`某`
刀覺得佢地NG想黎*
根本 我地有我地玩''
  佢地有佢地燒*
超戇居!!

10點半到先返到-}
ha* 好開心唷*
 一次過同左好多人msn哇=]
之後同小林''ah嘉''巴基 電電;;;;
又傾計計了!!=]

金朝起身*
睇波=]
睇反琴日個場=]
車仔對保頓-33-
2比2 平手-.-
不過 ng 緊要唷*
lampard 我永遠支持你丫=]]]-33-


 

刊登時間:2007-04-29 10:46 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]