| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2009 年 1 月 25 日 星期日  |
| 死得啦 |
|
死得啦.... )o("
部Canon DSLR 俞黎俞老啦 .3."
自2006年服役,不斷用佢
個快門用得俞黎俞多,亦開始不斷老化...唔好咁快要換快門呀 .3."
`fAnjAii;''` 買左部Sony T77,哈哈,佢都算識貨啦 ^,^
(今日係年三十,祝大家新年快樂,讀書的讀好佢,返工的返好佢)
要利是就問我啦,雖然我末結婚XDD ^3^
今日忽同發唔得閒黎,朝早得自己打BIA。
打到2:00到,入房埶個櫃,劈左好多癈紙同垃圾。
埶完,再打BIA.. ●0●
終於打爆を.....
跟住同你傾計,好HAP (=^ω^=)
 ̄3 ̄ 你個條問題真係...............
卡樂B喜歡了你207日♥"
|
|
|
|
|
新年快樂也;!!! 我要也,叔叔^3^ C0MMENT:)
|
|