| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
搭的士 |
分類: leo_的問卷 |
今日又要返學考TSA啦
好唔想返LO 考完又考
都冇得休息下
又要落大雨喎
不過今日落大雨搭的士
都係因為見到好人既的士司機 → 新
所以我同魚破例搭的士
不過我地唔搭的士既話
真係唔知行好定係搭小巴好
因為實在太大雨啦
又唔想曬$ . $
不過小巴排曬長龍 見到都嚇親
哇 真係比佢嚇親呀
MISS馮 打黑次打都變左好似狗吠
全班都比佢嚇到醒曬
無端端考緊試 有狗吠
仲要係超級大聲
聽日又要返去試後活動
有咩好活動呀 都冇野好睇呀
♥♥♥♥♥ 40問 ♥♥♥♥♥
1. 平常最囍別人怎樣稱呼你!? 美玲
2. 你最討厭別人改你那個花名!? 其實我唔係好介意人地改我花名 如果係討厭既話 就係咩嫂咩嫂lo
3. 遇到不快樂時會怎樣!? 在沒有人的地方 會哭出來 有人的時候 我會忍
4. 囍棒棒堂麼? 唔太喜lo 除小煜外 好型唷
5. 囍飛輪海麼? 喜 亞綸 ~ 亦儒 2人都好可愛也
6. 對以上兩團有什麼感覺? 飛輪海is my love
7. 對v系有什麼感覺!? 藝術 有人可以好靚 有人好唔襯
8. 囍愛最近拍的獎門人嗎!? 非常 超級 喜歡 實在笑爆我肚啦
9. 對tvb的劇集有什麼感覺!? 冇咩feel 喎
10. 無聊時看atv會想打人嗎? 吓 我唔明你問咩喎
11. 想做男生還是女生? 女有女的好 男也有男的好 不是人妖就最好
12. 覺得自己年老後,會是"老慒董"嗎? 會唷 因為而家都係
13. 認為自己會否年老死? 我唔會咁有褔呀 唔洗病死都偷笑lo
14. 支持北京08奧運嗎? 我只係想睇排波 我愛中國隊
15. 希望自己是334學制嗎? 一d都唔想喎 好彩我唔係
16. 囍lv or gucci!? 只可2選1x) 2個都唔中意 我中意地圖
17. 對1般情侶互稱對方老公老婆覺得如何!? 無咩feel喎
18. 請傳給2位xg 好友: 唔想傳喎 吹咩
19. 你認為你會幸福嗎? 我不會得到幸福 T^T
20. 你常發脾氣氣氣氣嗎? 可以算是啦
21. 囍愛英文嗎? 英文歌就LIKE
22. oh my god 你明天會死你會怎樣!? 殺左你先 咔咔
23. 對中間分界的人有那種感覺!? 中間分界 心理變態
24. 超醜的人跟你說"我愛你",你會點拒絕!? 睇下係別個啦 或者會接受嫁
25. 唐老鴨定米奇? `唐老鴨多D
26. 史迪仔定三眼仔`? 史迪仔多D
27. hello kitty 定 melody`? 2個都唔係好中意
28. 討厭hello kitty 嗎? OK討厭嫁
29. 見到1個發姣常對人笑的女生會想打佢嗎? 一定想啦 爆埋粗都得呀
30. 你是自大定自戀`? 呵x) 自戀 我係自戀狂的一份子
31. 珍寶珠中意食咩味`? 可樂味 你今日食左咩
32. 平時愛說粗口嗎? 不太愛說呢
33. 人地話你靚仔/靚女覺得是真心嗎? 好明顯唔係真心啦 仲好想打佢TIM呀
34. 細個有冇剪過冬姑頭`--+? 一定有啦 不過我都幾中意嫁
35. 最愛的1部日本動畫? 好多都好中意喎
35. 覺得leah dizon 靚女嗎? 靚 -__-“”
36. 最討厭的內地歌手是誰? 唔知””
37. 覺得edc應否退出香港娛樂圈? ///
38. 喜那套台劇!? 好多都喜
39. XD 囍笑嗎? 超級喜
40. Y0` 對1個成日喊既女生有咩感覺!? 好煩 好無奈
|
| :2008-06-26 03:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|