本來今日都冇咩特別野發生,,
諗住都吾打日記la,,
我XZY牙**
今日放學果陣,,
番到屋企樓下大堂,,
等緊電梯LA,,
無啦啦有條粉腸好大力甘開到門,,
我味以為佢吾小心,,大力左姐
甘岩佢又同我同正同一部電梯WO,,
佢32樓,,
我就35,,
到32樓,,佢出去果陣,,,,,
冇啦啦N大力踢電梯門WO,,
緊住電梯門就閂果陣,.,
佢奐N大力甘踢個垃圾桶,,{應該每個公共屋村每層樓都會有個大垃圾桶}
嚇到我命仔都得番半條WO,,
我X佢牙,,
心情吾好都吾好甘搞法牙MA,,
ON居架咩,,,,,
又吾系同你有仇,,
正白痴仔,,
正一懷智仔,,
|