haha;;
好耐冇見NA--
我又打番尼個日記,,
我之前1 直都系用XANGE,,
不過 D FD又冇用GE,,
SO--
都系打番THIS NA''
琴晚超勁,,
同KELLY傾電話;;
由11點幾傾到凌晨4點幾,,
本來仲諗住傾天光,,
因為愈傾愈精神''
不過就傾到4點幾,,有D眼訓;;
之後支持左1陣,,
都系同KELLY SAY 88
訓覺,,
又訓吾到,,
又要聽歌訓,,
矣--
聽歌訓覺尼個習慣,,
改極都改吾到,,
-3-.................
同KELLY傾左好多野,,
又小學果陣,,依家中學又有,,
總之好HAPPY LA,,
本來今日諗住訓遲先起身,,
起碼9點幾
點知,,
冇啦啦有個電話8點打黎,,,
我牙哥又吾聽,,
我味走落床聽,,
點知諗住聽GE時候,,
又停左,,
(因為我系響左好耐先去聽,,@@V)
哇塞,,好大雨牙依家,,
今日KELLY黎我屋企玩,,,,,----
琪琪個BBQ,,直情系個小學果D咩甘,,
陳主任又去,,
>3<我又想去,,
不過驚媽咪吾比,,
依家吾驚LU,,
原來平仔都去,,
媽咪識得阮太( 平媽)
而且又系住天水圍果邊,,
KELLY又同我番,,
算系甘架LA,,
哇,,
吾經吾覺打左甘多,,
吾打LU,,
|