-3-'真系XXXXXXXXXX
又會入左E班都有架!?
最吾想滴都實現哂-
PLAY ME!!!!!???I WILL KILL YOU,哼
又冇得同KELLY-ah PIN-李文靜1班
衰-}
不過都好D-
吾洗同{薯仔諾}-{粒米兄} [尼2位滴花名太白痴了]
仲有-何駿傑,鄭卓輝,黃樂山,2位葉太
哇塞-}
原來ME有貢多敵人架BOR-
不過I DON'T CARE'
WHY!!!??佢地都同我吾同班-
呵2222-
要開香檳慶祝-
LALALALALA-
講左甘耐-
都冇講自己咩班-
唉-}
不過都不值1提 -EEEEEEEEE-
我講左LA-自己睇番上1句-
參考1下內中玄機-
-00000000-無聊加零1'
今日又去同KELLY影貼相-
去左千色-}
影左1部-{美神}
-3-世界真系細小-小小小-
-3-吾唱-
又見到KELLY 果班D人-
超識講是非-00-
之後又見到F.2'
唉-}
我耳仔--震盪中'
哇塞-
獅吼功'
之後-
我地影完之後-
默默地剪ah剪-
再過膠-00-
哼-}
再光明正大甘走出去-}
吾打囉!
要煲劇MA-
終極1家-棒棒堂-
等我喔!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
^_^
|