今日訓到4點幾先起身喔><''懶訓豬-00-*唉!!好掛住[儀]丫@@''
3日冇見過矩嚕~吾開心..好MIZ'[霖]啊!!好耐冇見過矩喇>W<''
TODAY..吾開心><''><''唉~2月!2月!2月喇!我d回憶丫..
返晒黎!!!??*shit!!!起左身玩電腦--'玩到悶嚕~吾該!!!!]]''
又訓返係張床到諗野諗野諗野!!諗到6點幾.../[00]\''諗到傻lu>>>>
老母又吾煮飯../.\咁爸b自己去左食野..細佬請左我食m記,,呵呵!
搭的的去左天澤^^''本身諗住食kfc..but勁多人....去左食m記-.-
食完細佬又請我搭的的返屋企....卡!!咁我就去買左排3角朱古力/\/\''
呵呵/\/\''又玩電腦嚕~悶a....又冇街去喎!!![慘慘慘慘慘慘慘慘]
天日同大咪去搵腳毛攞利是...呵^yayaaaya...卡卡))''
|