今日約左發仔食早餐/\/\''KID子~串嘴><''
THEN..CHAT校服!!冇CHAT到女仔...YAYA''
I.S..冇帶書!罰企~SHIT.,哈哈IS室入面個魚缸D野好得意..
企左一陣就可以坐喇~幾乖乖^^..好快就落堂嚕~
小息聽魚蛋講..矩入左我地班房玩...=.=
刀叫你地上去嫁啦..又吾肯喎...啍!!錯失良機...
ENG..比左3樣假期功課~@@...好快又落堂));
CHINESE..係咁同朱包&池打交>V<''勁狗..夾攻既-.-
打完就LUNCH 嚕~D飯OK過上個CYCLE...
哈哈...好開心唷!!嘰嘰...刷身而過//,,..眼神交流/\/\''
開心死...不過...最想果樣..我仲未夠膽對他說///..怎麼算??*
PTU...LOCK左機..超賤~聽聽下..訓著左/..哈哈哈!!
起身同魚蛋一齊睇吾知邊個個日記D相..睇到你吾想睇囉@@''
眼刀花埋嚕~好野...可以POST咁多相..好野//...比個GOOD你!
放學..今日冇留堂班..YAYA!!去左[DOGDOG]屋企打牌/\/\''
矩屋企好令令喔!!@@嗯~食野..去左矩間房玩玩..
6點幾...老母又吾煮飯..今日用左100蚊...PKPKPK!!><''
買野返屋企食...食完洗白白..ZZzzZZzZZz zZ Zzz。。。『 ︳..
|