今日起身去左天慈搭車..等左小[MONMON]刀幾耐下..-,-
見到KAM..SHE話ODAY IS DAY5@@ ho!著錯左校服天...
比小[monmon]鉮左...shit~番到去..要攞住個apple影相喎..
哈哈..我同小[monmon]係度玩..打死SHE丫sir望住左我地~
MUSIC...ART...MATHS...P你個K...測驗-.-冇人講過囉!!慘
識D吾識D咁...小息~屌~個[柒頭]成日係面前行黎行去....好野!
ENG..好留心喔^^SO..識晒><''叻叻...THEN...LUNCH~
一食完飯就叫菜菜教我收針..好野!我識左啦~好開心牙!!哈哈..
落左去睇人地打19比0...卡卡~中屎...哈哈...一開波玩3公..
輸晒成富身家..><''@1蚊雞@慘慘...THEN..玩X大DEE...
好野...WINWINWIN哈哈~玩左堂半就STOP LU...要上堂了~
放學..去左北江陪[MONMON]買作業~行左陣街..買野食@@''正!
THEN..6點BACK HOME...整番部電腦喇~卡卡....好野好野..
8點到..出左去銀座陪人地食飯..識左幾個人..好好玩牙..好玩得!!
成11點先番屋企...SHIT!!不過冇比老母鬧...YAYAYA....卡卡/
沖涼...整野...我諗刀要1,2點先訓我得..又未做末做功課..FUCK><
補29/11
今日I.S好玩..ENG..仆街牙~死YU賓..死文KIT搞到我比楊利偉鬧!!
CHINESE...係咁講鬼果D野同朱包&池&SZE...愈講愈興奮..哈
THEN,...吾記得...THEN..放學...好早番左屋企~點知電腦連吾到線喎...
咁就溫書書啦...嗯~夜晚..睇電視@@''好好睇喎..哈哈哈...11點到就訓啦~
點知...12點張偉[12]打比我..叫我同妎伄q話..嘈醒左我-,-無奈囉~
THEN..收左線就訓啦...
|