下雨天總掛念從前/\/\'' 突然又已一年@@''
情緒篇`
今日心情吾多好-V-''還可控制到自己既情緒的..。* 上堂喇!!taday成日刀同儀嘈..吾知咩事!!??shit~ 小息-食.. [-.-]比肥鬼見到我訓覺..魚@@''之後// 英文-吾好玩T^T..一路聽歌,一路上堂~勁野/\/\'' 又是神不手捨的..亂諗野..發白日夢..脾氣暴躁... 吾知會發生咩事!!??信錯了一個不值得信的人.. 可惡a..不過算~做得出..吾怕認!!我刀魚慣..吾掙在! 現在的狀況是---漂浮中..@@真係好想死嚕~!!!!! 我可以點做!!?? [怎去做!?無人珍惜我好..無人喜歡我好] [仍然相信 我會 有好心得好報 可能到某日會知道?!] 呵呵..傻得可怕>w<''[我蠢我認] [完了吧!!] [我竟未能覓尋下一位摰愛>3<''] 我已不再堅持了!! 太辛苦了。我真的忍受不住.....那麼大的打擊!! 這一切刀是我自找麻煩..自頭攞網..自作多情.. 真的很想找個地方埋沒我--自己算了!!我想會好過些.. 別以為我很可憐..我不需要別人的可憐..不稀罕aT^T'' [閉目入神 片段在搖晃] [過份著迷 我站在何方?!] [怕過去痛快消失 描繪當天氣質 難道記憶消失也值得?] [閉上眼 看你消失 背向你 有我哭泣] [沉在記憶中卻剩得我*] [我沒有你 沒對明天冀盼] [永遠默然地愛 較熱戀更深] [但我的 心每分每刻仍然被 她佔有] [為你堅強就不怕犧牲] [愛一個人付出才會完整無條件越愛就越深永遠不分*] 放學..比丫SIR罰做200題數..最終做100題.. 禁機禁到睇刀花..頭又暈..=.=''