今日英文堂個老師請左三日假,,,,
Ya-v-"""唔洗再對著佢......
代堂個MISS做緊野啦~
跟著我個FD話想看我d貼紙相,,,,,跟著個男班長又話要看.....
我就俾佢看啦......我就話啦:你未影過貼紙相咩????咁好奇既@@????
佢話:影過啦~看下姐~
我答:哦~咁你去唔去影丫?????
佢話:好~幾時@@?????,,,,,,我答:星期六,,ok???
佢答:ok~
放學果時,,,,佢就同我講:記住著令d丫~(佢指影貼紙相果時)
跟著我個心就甜左一陣,,,,,究竟呢d系咩感覺 ??????
佢頭先打黎,,,,(打日記之前)
佢話幫佢搞掂訂M記d野,,,(12號開生日會,,,,我地訂M記食哇=]""")
我話:你搞掂佢啦~,,,,佢答:你做啦~
講下講下,,,,,
我話:你唔系要左隻女癲雞架咩@@?????(傾緊佢系咪要左個女癲雞@@)
佢話:唔好提佢啦~想嘔牙~,,,,,,我話:定系要左我個FD牙????
佢答:我點解要要左佢- -????,,,,,,我話:唔知你喎......
又講下講下-v-""""
佢話:我鍾意你牙~,,,,,我答:咩話?????,,,,,佢話:我鍾意你牙~
跟著我就系度笑啦~
佢問我笑咩,,,,我話我想起我之前遊水,,,,跟著跌左落水底,,,,,見到對肥婆既腳.......
佢話:你識swim架咩@@????,,,,我話:用水泡=.=""""
佢答:你唔識swim早講嘛~我教你牙嘛~
我話:唔洗啦~
佢又話:咁你幫我搞掂M記d野啦~,,,,我話:得啦~我聽日幫你搞掂佢-v-"""
佢話:88~,,,,我話:88~有緣再見~
各位,,,,
你地覺得佢真系鍾意左我,,,,,定系系度玩我??????
同埋我甜左一陣果d系咩感覺??????
答我啦=]"""""
|