今日同臭b去影貼紙相@@"""
有一張好好笑耶=33="""
影到我合埋對眼=0=""
仲有今日同臭b一齊食lunch""
我食食下舊蛋果時,,,
舊蛋跌左落d湯度=0=""
笑死我同臭b=33=""
仲有要多謝臭b陪我行左成日街=33="""
呢d系今日影既相@@"":
今日夾的糖耶=33=(8個半炸,,好低@@""):
我既NDS同NDS筆*V*:
我的電腦*V*:
《注:IV每篇日記都要留CM*V*》