[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
哈哈~
我真係1個月打1次日記丫~
今個月好平淡~
因為拍拖啦~
好笑既係拍得好平淡~
所以好開心~
呢種平淡就係我1直想要既野~
可惜既..係我好懶~
仲未搵工>3<
如果有埋份工就好啦~
呢排同natural都好開心~
成日都會傾電話~
好希望佢既感情生活可以好似我甘~
日日都甘開心~
不過我都冇再出去玩咖啦~
d桃花有多冇少-3-
今個月既我係短頭髮=]