週記~~
星期1...
第1日返工...冇咩事發生..
星期2..
放早,,,不過1早上班..
晚上係老公HM訓..
星期3
好乖甘上堂...LUNCH!!!
我同妍妍恩恩係鐵鬥FULL MASS
超搞野...APMS堂...做左1個勁似嘉侖同學既公仔..
最後1堂書法堂,,好開心...
放學.....同妍妍去左仙X岩食野....HAPPY!!!
星期4..
今日我冇返學...因為生病!!!11點8...同學仔放學,,
去左老公HM打麻雀..
成員有恩恩,,我,,老公,,同埋嘉侖同學..
嘉侖同學WIN...恩恩衰左..慘..
嘈交DAY!!!
星期5..
妍妍同恩恩冇返上午...
我同高佬,,,媽媽佢地返...
好悶既早上...ICS白痴到丫...悶死啦..
LUNCH!!!同老公...高佬..嘉侖同學..媽媽食..
..NATURAL同恩返啦!!!HAPPY!!
上堂好似打仗甘...超開心超搞野..
放學...等左老公成粒鍾...火都梨丫..
右話同我行街...哼...![]()
之後吾等佢...自己去左先...JOIN 恩..
上左佢HM...再打牌....
戰果...老公輸$$$
係佢HM SLEEP
..星期6...1早醒左..
同聰行街..BUY左好多野丫..
HAPPY!!!
之後上左佢HM坐左1會..
之後JOIN老公...
右打麻雀啦....今次我輸$$,,
不過恩恩仲慘...打左3日..輸左2日..
唉....之後右係老公HM訓..
星期日..
老公冇叫醒我....返左工..
我醒個時就吾見左佢..
同恩傾計....仲有耀同埋佢女人//出左去CWB食野...
本身林住唱K...不過好貴....SO去左力霸打機...
之後去左食野...食完野散場..
返左HM訓死左....9點幾...老公收工打比我...傾左1陣電話,,,太約十一點幾....右訓過..
