*打日記* *相簿* *主頁* *XANGA* 人氣:2381
 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 11 月 5 日  星期一

週記~~

星期1...

第1日返工...冇咩事發生..

星期2..

放早,,,不過1早上班..

晚上係老公HM訓..

星期3

好乖甘上堂...LUNCH!!!

我同妍妍恩恩係鐵鬥FULL MASS

超搞野...APMS堂...做左1個勁似嘉侖同學既公仔..

最後1堂書法堂,,好開心...

放學.....同妍妍去左仙X岩食野....HAPPY!!!

星期4..

今日我冇返學...因為生病!!!11點8...同學仔放學,,

去左老公HM打麻雀..

成員有恩恩,,我,,老公,,同埋嘉侖同學..

嘉侖同學WIN...恩恩衰左..慘..

嘈交DAY!!!

星期5..

妍妍同恩恩冇返上午...

我同高佬,,,媽媽佢地返...

好悶既早上...ICS白痴到丫...悶死啦..

LUNCH!!!同老公...高佬..嘉侖同學..媽媽食..

..NATURAL同恩返啦!!!HAPPY!!

上堂好似打仗甘...超開心超搞野..

放學...等左老公成粒鍾...火都梨丫..

右話同我行街...哼...

之後吾等佢...自己去左先...JOIN 恩..

上左佢HM...再打牌....

戰果...老公輸$$$

係佢HM SLEEP

..星期6...1早醒左..

同聰行街..BUY左好多野丫..

HAPPY!!!

之後上左佢HM坐左1會..

之後JOIN老公...

右打麻雀啦....今次我輸$$,,

不過恩恩仲慘...打左3日..輸左2日..

唉....之後右係老公HM訓..

星期日..

老公冇叫醒我....返左工..

我醒個時就吾見左佢..

同恩傾計....仲有耀同埋佢女人//出左去CWB食野...

本身林住唱K...不過好貴....SO去左力霸打機...

之後去左食野...食完野散場..

返左HM訓死左....9點幾...老公收工打比我...傾左1陣電話,,,太約十一點幾....右訓過..

 


 
     2007-11-05 09:23 AM
  « | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 59 | »