2007 年 9 月 3 日 星期一
8月30日..
今日JOIN-NATURAL去左MK BUY鞋..
到左5點幾-NATURAL要走先!
我搵左WAWA去CUT HAIR=]
7點!同JOE睇戲!睇完去左食扒王!
再去接-NATURAL放學,,
等車!等等等等等等...
好耐先有車![]()
沖涼..訓訓訓!
8月31日*
今日同-NATURAL..JOIN恩..
返學校攞校服[[[之後落山00
JOIN..-NATURAL綱友,,,
去左飲野!!2點幾散場!
搭車去箕機灣!JOIN小學同學..
BBQ!!佢地D會考成績令我O左咀!
我之外最低個個都有6分![]()
其他都你雙位NO...
搵1搵斌..有D吾知點既FEEL
之後搭的去9龍塘,,JOIN JOE
放D野係佢HM...去尖咀搭船去澳門!!
去到開頭行下影下相!!!之後去左賭場!
[永利]!!見到JOE個FD!!1齊玩..我太叻..
玩大細係甘WIN...之後轉場,,
去左星際玩...我WIN左$2000大元..
但JOE同佢朋友就輸得好慘!=]
之後食野..JOE個FD好肚餓,,
點知佢既墨魚河等左成半個鍾先到!!
佢灰到攞張單玩
可能用新鮮墨魚係耐D咖啦!!
哈哈///之後搭4點半船返HM...HAPPY!!
