我姨家係喺電腦堂寫嘅 ...
好撚悶呀!!!
悶到嘔奶...
唉!!!今曰玩左好內ar!!!
又同4,15,瑤去游水!!!
本來27,21叫我去睇佢地比賽...
BORING...
又同20鬧交...
我想開心埋e幾個月ar!!!
唔想再鬧交AR!!!
個死人黃7輝!!!
成日話我中2黃浩澄!!!食La你!!!
仆街AR!!!
喱幾日都冇乜野寫...
我靜係想同你講...
我愛你...
i hope you can be happy...
我希望你唔好成日唔理我...