MySpace Music Playlist at MixPod.com
8月17日是我最唔開心的一日....9月份都係決定我的去同留....好有可能從今以後都玩唔到電腦...同外面既人分開...今年既中秋同新年都唔可以同屋K人過啦..覺得自己對唔住屋K人..
希望大家都唔好做錯事..係番唔到轉頭..戴眼識人..由其是係同你好FD既人..當你有事個個都會离你而去..人既本性.大難臨頭各自飛...我都好希望會無事..但唔係我自己可以決定到....
喊係無用的..因為無人會可憐你..只有屋K人先會對你不离不捨...唉...呢1個月從來無開心過..都唔敢開心....