2007 年 8 月 20 日 星期一  | |
| HANDSOME黎我屋企xd |
今日HANDSOME黎左我屋企練急救果D野
跟住接佢果陣見到GIP仔
HAHA xd去買校服..同牙邊個去掛
跟住黎到屋企..俾佢系甘打我..痴線
跟住我地就練大手掛
YEAHYEAH WE ARE天才
好不幸我地吾記得左點整三角手掛-0-
跟住我開左HALO MORNING俾佢睇
HAHAHA xd刀話好睇!!
跟住我地去左市中心行..
其實系我順便交埋張中六收生俾人..
之後又落大雨-0-返吾到屋企
我地去左吉之島食試食..
因為真系好肚餓!
跟住等到雨細少少就返家LA!!
|
| 刊登時間︰2007-08-20 09:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
MEIKWAN123 於 2007-08-21 01:30 AM 發表:
hihi..' 好耐無上利利到cm lu..
我點樣都係覺得個版..好花喔... 我睇到真係有D眼花同頭痛... = ='''
嘻..下次得閒一齊去玩呀... CM完..
|
網主回覆
嗯嗯..好好 Posted at 2007-08-23 12:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|