吾公平!!. ./
小學有得停課. . .
點解我地冇. . .
今日班主任{ m!ss Lo}話;就算我地而家停左課"
都要暑假補番> m<
1a & 2a好似話中左
成班人帶哂{口罩}. . . /
1a仲有m記食-3-
呼. . .
好耐都冇打過咁長ge qooza喇!!
[要留cm啊]
[吾留正狗狸]