今日番南官拎數學GE暑作
本來得我一個去後尾搵埋大魚同我一齊去XDD
去到就果個惡死X燈GE校工(唔知佢係咪校工)
今日有冇書商黎
佢話冇-3333333333-
跟住見到牙SIR就同牙SIR講
牙SIR話係咁GE話佢都比人握
後黎牙SIR叫我地俾張書單過佢
佢話幫我地拎喎
叫我地天日1點半番南官搵佢
最後,朋友祝你好運 但係我覺得點都好 你都要俾佢知道你GE諗法 唔好令佢誤會落下啦 這是我給你的意見 加油吧