終於返返學lu~~Yeah!!
今日去左食小B禾!!叫左勁多野食!!
勁正!!!!!!
聽日就要番學喇...感覺..()
假期..曰日瞓到12,1點...
搞到成日都好似好攰感..
依家又話聽要06:30起身...唉..點算~~
各位好FD,聽日見!!!
放假真係好悶!!就快係屋企發毛la..
返學咪幾好~~可以同Fd玩..
仲要等多兩日先返番學..
哎呀!!功課未做完~~Help!!!!!
今日罕有可以自已出街.....搵玲玲..
緊住冇幾奈,花c奶打比我....佢,月,餃子..出左嚟,但好無聊唔知去邊..haha...
最後未..佢地3個都嚟左同我一齊..(生平第一次同fd過)
當中有一個小朋友問我:[倒數係幾點呀?]
總知就好happy la!!!