120827 所有事都在輪迴  |
120827 星期一 晴 點解聽日PHY TEST... 未溫 sad 看見自己係Z班中最廢的那個-.- 然後所有A班讀Phy的人都drop了, 無助的感覺 每次上phy都不禁慨嘆起來, 有點想放棄 (其實早已放棄) 功課又未做.. 點算好呢?? 玩埋今日先算, 唔理喇 玩完qooza玩twitter xd 可能qooza開始雜.......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2012-08-28 04:16 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|