I never forget this christmas
very unforgettable!
Today is 2010 last day
not something to do in school
but,I'm so surprise''
cause I receive a christmas card^3^
finally.I blessing everybody''
merry christmas!!
成個月冇打qz.. today..
冇什麼事情..
只係中3最後上課日而已..
今日平平無其..
但好驚喜..
中史測驗全班第1
拿!!羅國偉老師..
我講得出..做得到!
一定會做d成績比你睇既..
之後派左電腦科試卷..
冇乜溫..更加冇乜記..
有d憑印象..
有d憑普通知識..
好彩都合格..65分w0w''
放學去左補西史..
補左個幾鐘番home''
end!
今日同平時冇咩分別~
朝早集隊
地理x2..{唉..比d賤人偷書囉
中史:做作業
小息:hea
數學:智傑冇番..半搵書半睇戲
英文:無啦啦轉左第個miss上{不過冇理..叫左王子聰幫我溫西史xd
午息:落去食野..係下面hea
生物:聽書/做工作紙
中文:做建議書
tsa
放學..番屋企