今天,XX翻来拉.真的好开心.
只想距改过..
我知距都一定近排吾开心噶拉!!
距最好噶朋友吾理距.距一定好心酸拉..乜都收收埋埋!!我都好想..
帮距分担小小噶!
又有谁明白我啊?/我做的好似好过分,但一切..
真的..
好难讲!!!!爱你,真的那么难么??
只是想成为你噶依靠罢了.呵∼
真的没有结果了吧!!还可以讲D咩??自欺欺人罢了!!
14号..冬姑生日,但为佐一个小小噶野,吵了多少次??
天啊..你真的要惩罚我么??