时间真的好快好快..
心情都跟住犹豫!!
听日就是20号啦,我肯定改变吾到这个事实拉..
但...
我可以跟着去噶""---(可以同婆婆爷爷一起..)
有可以吾去^^---(可以同班F玩!!)
好大压力啊..辛苦!!!
有谁可以教下我点做啊??
各位朋友们...
我真的要好好想一下拉..我如果有分身就好咯.好想好想...
XX今日同我都OK拉..
我叫距21号来我屋企噢..距应成了噢^^
真的好开心,可....
我就来死啦!!如何是好啊????
.........................................................
仲有....
听日係咩歌唱比赛,搞甘多野..
真讨厌!!
头痛啊..........
|