今日12點幾起身之後即打電話搵人出街...(一早約定的) 嗯...
2點幾去到接佢...之後入沙田
食野 行街 睇戲.....10點到就送到佢返屋企了
今日真係好開心...d時間過得好快....可以時間停頓就好了...