안 녕 하 세요 你好
네 /에 是
아 니 요 不是
여 보 셔 요 喂
안 녕 히가 세요再見
近排自學了韓文..背左幾句 自己打出來的..還覺得不錯... 原來韓文輸入法很簡單..只要懂得如何拼出來就可以了..
但是如何拼還是很吃力呢.. 要去學習新的語言的確有點困難...反正有時沒事做就學下囉...
星期六去左書展.. 不能等下已經買了橘子的書.. 哈... 書展很多人..行左幾個中就走左太累了...
好似覺得買左好少野咁.. 原本想訂書都沒有.. 今天SHAN出走台灣.. 好想跟埋佢去呢... 愛出走..愛出去
|