新年過埋明天正式完結..明天是元宵佳節亦可以說是中國情人節..
與我無關啦...haha...
今天是baba old歷生日..祝生日快樂最緊要是身體健康...今天不想出去慶祝
一家人留在家煮飯買左個cake..同埋乖孫孫一起同baba慶祝生日...
送左b字衫褲比baba..呀ma話一定要買褲喎..要大富大貴... o my god 對於我地黎講
應該係破財哈哈都係咁講姐...希望baba會喜歡呢..~
星期五輪到kaka 生日了... 今次訂左我上次同朋友話好食的餐廳..希望佢地會覺得好食
因為係我推介的... 到時又要買G字袋...再次破財....
青島之旅..搵雲全香港都無青島既旅遊書.. 所以決定上網找...見到好多blog友都推介左
一d行程比我...有d仲拍到成個歐洲咁..最特別係可以住shangri-la ... 不過blog友話有點
old..有點擔心...希望ok la... 今天上網睇天氣仲要我地去個幾日下雪...嘩~ 多久沒有看到
雪了...喜歡雪的感覺.. 浪漫...呵呵... 但不要愈落愈大就得因為會太煩的... 而我最怕既係
凍親二老就唔好啦~...上面個張是戀之風景幾米的圖書... 曾幾何時我帶團個司機知我想睇
特意車我去看..當時去到感覺已經好殘old..聽說現在已經沒有了...哈哈 戀之風景還是一套令我
感動有回憶的電影~~
復活節上海之旅 .... 朋友 shan ching wowow so happy... but再再再次破財.都未試過咁貴去上海.. 動用北海道基金
但一想到可以同朋友去旅行...個咁心情係仲開心...
二個旅行大計都是中國..我本passport 發mo啦
|