過多幾個鍾其實就要出發....傻左咁一直未訓係有少少訓唔著
每次去旅利出發前一日其實都冇咩但係訓個一刻就會想個旅程
會點呢?這次都是一樣啦都一直會想會點呢好唔好玩呢?哈哈
原來自己去旅行係真係唔同d...比著係工作就一早訓左啦....
講返個主題先,我今日第一日返學嘩距離左讀書好耐不過今日從
身再拿筆不過好似有點問題...問題係點解會有一班咁既學生....
但冇問題啦亦令我有所興趣呀...今日講既都係一d好簡單既野
key...原來這樣野對酒店係咁重要....剛剛自己寫返呀sir講野
筆記好有衝勁希望一直落去啦話哂都係自己比錢架喎...等一陣
走啦我會玩得開心d啦~~~
|