| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 17 日 星期六  | |
| 保習一日行... |
今日要去保習...勤怡好早起身...比佢牙妹正醒左....慘慘,,,,我一早就出左門口1...去放低我細佬...之後再去回合勤怡..呵呵....就出左保習,...今日保中屎...我地8月再去保...呵呵..$1100...我地要上進///呵呵////之後今日保左好耐都冇得走...最後都走得....保完就去左足球場..行左過去睇佢地....一陣就走左....就去左行街....食野....買左個袋仔..勤怡就係XO...我就係KEROPPI...呵呵..好開心牙...之後就行到5:00...諗住行去影相...點知見到林XX.....勤怡唔知開心定唔開心...唉...唔好諗啦..之後就行左去影相...幾開心牙...好好玩牙.又同左青娃影...呵呵...影左陣....就走了...我上到車..見到黃XX同MISS X一齊..唔知開心定唔開心....算啦....之後就去左接我細佬啦...返到家...又係咁諗野....又喊.......冇心情再溫啦....我想放棄牙....好辛苦牙T^T
|
| 刊登時間︰2006-06-17 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 61 | »
|