SATURDAY*
今日話去ONE書
9點起身啦
仲要GEL頭啦 趕到咩咁,,,
之後去左影相WOR
都OK開心*=]
之後返K SU叫我啦所以又出返元朗
之後Z JER話去天水圍
DUM低我同SU囉嬲爆...
比人係咁CUT線同鬧我囉勁抽``
之後比AR MA鬧囉*話我出去玩
之後返囉....
勁想喊喎...
打左比人啦*係咁喊/_____\
HO慘囉我覺得我同SU,,,
夜晚*=[
唉*有樣野令我好[[失望]]
5開心+嬲*10萬舊
乜LUN野都5理乜LUN人都5理!!
\ _______ /*我就尼發癲囉係
|