潛左一會兒水..終於反回水面lu..
回顧一下做左d咩先..
係7-11反左1個月工..
原本打算做"辛苦工"..
點知被天安排左做唔算辛苦既工 =o=
d呀姐成日問我做得辛唔辛苦...
其實真係唔多野做...
呀姐好好人...一齊工作都幾開心
事實上原本我想搵份工被人罵下..但結果..被罵指數係0..
不過都學到幾多野架..
學到書本上學校上學唔到既野..好滿足^^
決定做暑期工唔係想賺錢(我連時薪都無問XD)..係想出去社會看一看..
都有d形象深刻既經歷呢...過去既一個月真的過得唔錯..
|