| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 8 月 16 日 星期二 |
 |

November's Chopin` Jay Chou` |
| 蛋糕生日* |
今日系蛋糕姐同美美姐B-DAY牙..HAPI BIRTHDAY>333333333333<""
尋晚死SUM..死CAKE又話傾電電WOR..妖..死NA你2個..搞到我等到4點幾牙..今朝10點幾就起左身NA..尋晚起碼5點幾先訓到..THEN就去MTR車尾等SUM..CAKE..小肥..哈哈..今次我冇上錯車NA..XDDD去MK唱K..正牙..CAKE唱到好激牙-[]-"""""""笑死我地LO..唱完之後諗左好耐都唔知去邊度好..SUM姐就話去影貼貼..SUM你真系好有見地牙XDDDD""哈哈..THEN就影NA..好好笑..有D影到好得LO..>V<""影左2次牙我地..用哂成幅身家NA我..SUM..CAKE-[]-"""SUM仲勁..幾乎連搭車錢都冇..唉..真系丫..我比10個服未你NA..SUM姐..THEN就去我屋企..搭MTR個陣笑左好多野..笑到我死咁制=V=""系隔車到又勁系度玩WOR..又笑過NA..去到我屋企又開枱..又笑左好多野..又系我屋企食埋野先走..我送佢地出去搭車..SUM佢勁驚惶失措LO系XDDD..佢部電話又SHORT..我借左我個部比佢..佢行緊番屋企個陣打比我傾計..哈哈..佢話咩勁淆..咩差1蚊就番唔到屋企牙..笑死我..THEN就唔知做左D咩NA..訓教教豬LU..尋晚冇教好訓..今晚要訓夠佢..哈哈>V<""""訓教系全世界最正GE事黎咖XDD
如當我好朋友 可會為我收手..唉..次次都系咁..SUM..溶溶..牙LUN..點算好牙..唉唉唉唉>/\<""
|
| 刊登時間︰2005-08-17 01:37 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
洭 於 2005-08-20 08:19 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2005-08-21 05:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|