開左學都有幾日la...分班都分得幾好...少左好多怪人.不過同唔到仆街mc東一班有d唔係咁好...大眼更加唔洗多講.因為我未同過佢地一班.最中意上中文堂..因為a sir個樣好詼諧. .講野又生動...唔怕悶住..第二就係數學..東哥哥真的很專業....今日上左第二堂ge history...d feel有d怪...同a程好唔同..不過唔可以咁比ge..人比人比死人ma...今日終於第一次遲到...可能仲未係好習慣番學....d同學仔都無咩野...不過好似好靜咁...可能遲d熟左就唔怕..希望la 
|