近排ge生活都係相當格式化..起身番學>中午番home食野>再番學>再上堂>跟住放學..番home訓教...番到8,9點又要溫習..日日都係咁...好似玩緊模擬人生咁...le d生活真係以勞待逸...以現在ge勤勞學習去換取日後ge生活安定..不過都唔緊要la....因為而家le段日子係我讀高中以黎最開心ge..好似搵番初中ge感覺..真係好開心..可以一齊顛過...我諗係其他人眼中..我地玩得真係好顛唔似一個高三生..但係無人會明我地幾個係初中哥陣d野..i'm very glad to make friends with them again...
講起個畢業旅行真係有d嬲....雖然話去旅行唔係去住酒店姐..唔洗咁著重間酒店好唔好..但係得哥3星點住a大佬..同我地交ge錢都唔成正比例ge...真係怨聲載道...而哥d話唔去諗住可以令到汪sir 改變初衷ge人亦都係孤掌難嗚...一d成效都無....其實我覺得做人最緊要開心姐..去環島有環島ge好姐我諗..畢業旅行係一生人得一次ge機會..(畢唔到業哥d另計)..係一次好好ge回憶..我都唔明d人點解唔去..我自己都唔中意環島la..但係最緊要係一班同學一齊去之ma...可能係我地班仲未好夠凝聚力la....我希望可以全部人一齊去...
|