早幾日就測左第一段最後一次ge代數測驗....情況唔係太好..後面詳解識得哥兩題..不過其實好多題目都係係練習紙到照出ge...不過咁多次數學測驗我都無做過佢..今次都唔例外..最終招致惡果..都係抵死ge...好彩第一次測驗都中上...都可以幫補一下...以後ge數學測驗...一定會準備得好d...早d溫..應該問題不大ge...至於而家ge歷史堂..已經到左可以唔洗聽佢講ge境界la...因為佢全部都係照讀..d內容又多..根本就抄唔切...個miss就淨係識得加人星..都on9 ge...人地著咩色襪關你鬼事咩...班主任都未開口...理埋晒d白癡野...佢好似一開學咁樣上堂未好lo...最衰都係部投影機a....
近排都想入手i pod touch..不過仲未諗到買i pod touch好定i phone 3g好...仲煩緊
|